pinkcupcake

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Jonna - 22 februari 2014 14:30

Hej! Nu är de äntligen sportlov och det är jätte skönt! Idag har jag varit med mamma och handlat så jag köpte lite fotkräm som luktar choklad! :) i veckan så ska jag vara med Sofia och dansa så det blir en väldigt kul vecka! Jag håller på att leta en klänning till 9ans vårfest och jag har beslutsångest för jag står mellan två turkosa men jag har fått lite hjälp av andra så de hjälper mig mycket! Nu ska jag nog ta och fortsätta kolla lite klänningar men vi hörs och ha ett super lov :)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards