pinkcupcake

Alla inlägg under september 2011

Av Jonna - 25 september 2011 10:06

Heej alla bloggläsare  


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra det är ju inte så varmt ute nu   


Men jag ska väll hitta en kompis att va med   


Och imorron är det skola igen då      

Det ska bli kul för att du får jag träffa alla mina kompisar och vi ska ha spanska då  


Jag kommer missa PLL ( pretty little liars ) för 3:an fungerar ej på våran tv   


Ha det bäst  

Av Jonna - 24 september 2011 15:02

Heej  


Idag gick jag och min mamma ner på stan och då fick jag ett par klackskor som jag älskar   


  Visst är dom snygga   


Ha det bäst    

Av Jonna - 21 september 2011 16:06

Heej   !


Idag har vi studiedag   


Så jag har bara varit hemma och tagit det lungt och sett på film   


Imorron börjar skolan det är bra för : Då ska jag va med mina kompisar   


Då ska vi ha våran sista no lektion innan redovisningen men det ska bli kul ändå   


Ha det bäst   !



Av Jonna - 20 september 2011 16:15

Heej   


Idag fick vi sluta 30 min tidigare varför vet jag inte   


Och så hade vi slöjd och jag har träslöjd och det va tråkigt för jag gjorde allt fel!


sen har satt vi i grupper i data rummeet och leta fakta om lite olika saker t.e.x djur.


Snart ska jag äta och sen lite senare då ska jag åka och Dansa   


Ha det bäst   


Av Jonna - 16 september 2011 18:15

Heeej  


Idag är det ju äntligen fredag ska bli skönt att sova ut imorron   


Då ska jag bara ta det lungt kanske sova över med sanna   


Snart ska vi äta tacos min favorit rätt   


Ha det bäst    !

Av Jonna - 12 september 2011 17:01

Heej  


Idag va det skola det va tråkigt för jag va så trött men men ......


Jag va med några från en annan klass på rasterna det va kul   


Vi hade också 90 min So det va rätt kul för jag gillar So  


Ha det bäst    !

Av Jonna - 7 september 2011 14:23

Heej  


Idag fick vi sluta tidigare för våran lärare va sjuk....


Vi hade musik idag det va kul vi fick spela gittar till en låt en ganska enkel också   


Men nu har jag druckit upp min Oboy det va gott  


Nu vet jag inte riktigt va jag ska gö idag   


Ha det bäst   !

Av Jonna - 1 september 2011 17:55

Heej  !


Idag hade vi idrott det va inte så kul för vi gick vilse i skogen  


Men idag fick jag en ny väska den är jätte fin   


Så nu sitter man och kollar på Independence day jag gillar den filmen jätte mycket   


Ha det bäst   !

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards