pinkcupcake

Alla inlägg under juli 2013

Av Jonna - 22 juli 2013 11:51

Hej! Jag och Sofia åkte själva till Stockholm och var där i ca 3 dagar vi gick på grönan och åkte eclipse den var så sjukt kul! :D sen fick jag min efterlängtade klubba ;) när vi kom hem (vi bodde hos min faster) så hjälpte vi dom bygga upp studsmattan vilket tog några timmar... sen så nästa dag gick vi i stab och vi hittade mycket fint och köpte lite olika saker ^^ på stan mötte vi Sofias moster som bjöd oss på frozen yoghurt det var jätte gott!! Sen på lördagen så åkte vi hem och badade :) några dagar efter de åkte jag och sommarjobbade så jag fick ihop lite pengar!

Av Jonna - 9 juli 2013 08:58

Heeej! I lördags konfirmerade vi oss det var kul men sorgligt för vi har haft så kul dom här 3veckorna på sommaren:) men i söndags så var det en gudstjänst som vi skulle gå på vi fick våra biblar då och man skulle ha en folkdräkt eller kåpa och jag hade jämtlands dräkten kände mig så fin ;)
Imorgon åker jag och sofia till Stockholm det ska bli så sjukt kul, vi ska shoppa och gå på grönan :D
Bilden är ifrån i lördags :)

Av Jonna - 5 juli 2013 20:13

Heeeeeeej! Efter 3 härliga veckor med konfa gänget så är det äntligen konfirmation! Jag har fått nya vänner och vi har haft sååå kul! :D nu så håller jag på att fixa med kläderna jag ska ha på mig :)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards