pinkcupcake

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Jonna - 18 februari 2014 20:48

Helluuu! Jag tror jag ska börja gråta........... :'(
Näddååå dagen har bara varit konstig! Fast den började bra dock med sovmorgon till halv elva och sen fick man sluta ca halv tre! Fast jag var med Sofia efter sen åkte jag och dansade och de var roligt förutom att jag hade anmält mig till konstnärlig danstävling men helt plötsligt blev de inge av för att typ ingen anmälde sig!
Men som tur va så har jag Sofia här med mig nu som kan få mig att inte börja gråta :) hon ska sova över hos mig idag yaaaaay!
Hoppas att ni har haft en super dag!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards