pinkcupcake

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Jonna - 11 februari 2014 18:13

Hej allihopa! Idag på hemkunskapen gjorde vi bullar och jag bakade mes sofia, så vi gjorde några med kanel och några vanilj bullar dom vart såå goda!

Vi sa att vi skulle ta en bild på dom när vi hade tagit ut dom så vi kunde lägga ut en bild på våra bloggar, men kom vi ihåg det? Nej! Så det blev bara denna bild...
men imorse lagade vi tacopaj den blev ganska god men vår lärare var inte där i början så vi gick hit och dit för att hitta en som skulle vara lärare istället :)
Snart ska jag iallafall åka och dansa i nån timme, ska bli roligt! Jag har också anmält mig till en Dans tävling i konstnärlig dans ser så fram emot det!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards