pinkcupcake

Alla inlägg under oktober 2010

Hej

Av Jonna - 31 oktober 2010 16:19

Hej jag har inte skrivit på länge men det är för jag inte har haft tid.

Men nu har vi höstlov det är kul.

Jag har varit i storsätten med min syster,farmor,farfar och min pappa när vi kom dit så var det snö och det snöa så då hade jag och min syrra snöbolls krig och byggde snö gubbar och en snölyckta!!!

 

Ha det bäst!!  

Av Jonna - 15 oktober 2010 15:55

Hej idag var jag,min syster och min farmor,farfar och min pappa på kupolen och fika. Sen gick jag, farmor och min syster och kolla på kläder,smink och smycken och då fick min syster en sak och då skulle jag också få en sak men kunde inte bestämma mig vad jag ville ha så vi betalla och gick vidare men sen så hittade jag en mascara som jag ville ha så då fick jag den så nu har jag fått en ny mascara!!!

 

Ha det bäst!  

Av Jonna - 12 oktober 2010 15:00

Heej!! Idag var skola igen men en av våra lärare var sjuk så fick ha bara en lärare idag. Men hon bjöd oss på fika och det var gott!!!!! som jag sa igår så fick vi sluta  kvart över 12 för vi hade inte språk.

Så har jag också varit med en kompis. Jag har också städat mitt rum och min hamsters bur men det är inte så kul.

 

Ha det bäst!!  

Av Jonna - 11 oktober 2010 17:57

Hej hej! jag satt med min syster och måla idag igen. Då målade jag en teckning det är den som är på bilden. Visst är den snygg? det tog en stund att gö den men den blev fin när den blev klar.

Fasst imorgon är det ju skola igen men vi får sluta tidigare än vanligt för vi har inte spanska. Men alla har inte spanska men dom har inget språk heller.

 

Ha det bäst!!

Av Jonna - 11 oktober 2010 14:09

      Hej idag hade vi sljöd i skolan och då vart jag äntligen klar med min spegel! På den andra bilden så är handtaget.

Det tog lång tid att gö spegen men det blev fin efter allt jobb!  

 

Ha det bäst!!

Av Jonna - 10 oktober 2010 19:34

  

Hej ikväll satt jag och min syster och målade fasst jag inte tycker att det är så kul.Men jag gorde det endå! Den vart fin tycker jag .Jag blev nöjd och kommer fortsätta måla!   

Ha det bäst!! 

Av Jonna - 8 oktober 2010 15:16

Hej idag på idrotten så skulle vi spela fotboll då fick jag en hård boll på mitt ben och i armvärcket och handleden så nu har jag ont. Så jag ska ta och vila. Men nu är det helg det är skönt för nu får man sova länge på morgonen!!  

 

Ha det bäst!

hej

Av Jonna - 7 oktober 2010 19:04

Hej igår så var jag på stan med en kompis och då så köpte jag en rosa peruk till halloween!!

Och idag var jag ocskå med en kompis det var kul  .

 

Ha det bäst!!!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards