pinkcupcake

Alla inlägg under november 2010

Av Jonna - 30 november 2010 17:05

Hej idag hade vi spanska det var kul!!!

sen åkte jag och min pappa ner på stan och jag köpte ett par svarta uggs     Visst är dom fina?.

 

Ha det bäst  !

Av Jonna - 28 november 2010 10:02

Hej igår var jag med en kompis och vi åkte till dollarstore så var jag ute och gick en promenad med min farmor's hund.

Idag ska jag baka!!!!

 

Ha det bäst  !!

Av Jonna - 25 november 2010 17:24

Hej jag har glömt att skriva vem som vann fotbolls machen som jag spelade i onsdags och tyvär förlorade vi  .

Imorron är det äntligen fredag!!!!

 

Ha det bäst  !!!!

Hej

Av Jonna - 23 november 2010 15:59

Hej idag hade vi spanska det var rätt kul.

Men nu har jag städat min hamster's bur och mitt rum det är inte kul.

Imorron ska vi ha fotbolls match det ska bli kul!!!

 

Ha det bäst  !!

Av Jonna - 20 november 2010 09:28

Hej igår var jag på klassfest det var jätte kul!!!!

Idag ska jag,min mamma och min syrra gå på bio och se harry potter!

 

Ha det bäst  !

Av Jonna - 19 november 2010 12:45

Hej idag är det fredag igen och idag är det klassfest!!!! Det ska bli så kul!.

Ha det bäst  !!!

Av Jonna - 18 november 2010 15:03

Hej idag fick vi gå hem tidigare för våran musik lärare var sjuk så vi fick inte ha nån musik  .

Efter skolan så gick jag ner på till min farmor och farfar och fika, och då var min kusin där så jag va lite med henne.

Snart kommer en kompis och vi ska prova kläder till klassfesten som är imorron!!!

 

 

Ha det bäst  !!!

hej

Av Jonna - 17 november 2010 15:35

Hej idag var jag på stan efter skolan och kollade lite sen har jag städat mitt rum fast det var inte så kul. På fredag ska jag och min klass ha en klassfest!!!!

 

 

Ha det bäst  !!!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards