pinkcupcake

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Jonna - 16 februari 2014 16:34

Heej! Igår åkte vi till Stockholm för att fira min farmors födelsedag! Fast innan vi åkte till dom så stannade vi på Nacka forum och jag fick en jätte snygg tröja från mango! När vi kom hem till dom så blev de tårta men eftersom jag inte alls gillar tårta så åt jag kakor ;) när vi vaknade och hade ätit frukost så åkte vi hen till min syster för att fira henne! De har varit väldigt mycket firande i helgen! Men nu är jag äntligen hemma och ska bara ta de lugnt!
Ha så bra!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards