pinkcupcake

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jonna - 18 oktober 2011 16:39

Heej   


Idag hade vi träslöjd jag är nästan klar med mitt skåp  


Sen hade vi spanska det va ganska kul  


Vi hade håltimme idag då gick jag och en kompis och spela pingis  


Ha det bäst  

Av Jonna - 17 oktober 2011 18:54

Heej  


Idag har vi gjort 2/3 av engelska provet vi ska jag sista biten på onsdag.


Sen så ska vi ha svenska prov på torsdag men det blir nog rätt enkelt  


Imorron så har vi den senaste dagen i veckan, fast jag har ju dans då efter   


Så just nu sitter jag och lyssnar på Danza Kudoro det är en bra låt tycker jag   


Igår så gick jag och några kompisar på bio det va jätte kul fast när jag skulle öppna min dricka så sprutade ut över mig   .

Men det va kul ändå  


Ha det bäst   

Av Jonna - 15 oktober 2011 10:15

Heej   


Idag är det ju äntligen lördag   


Idag ska jag nog bara va hemma och ta det lunget eller va med en kompis  


Och igår när vi hade gymmpa då så fick jag en basketboll på mina fingar så då gjorde de jätte ont   

Men det va bara en stukning som tur va.


Ha det bäst  

Av Jonna - 12 oktober 2011 16:05

Heej   


tyvär har jag inte bloggat på ett tag men jag har varit lite upptagen med skolan och dans.


Men nu tänkte jag skriva lite   


Nu pluggar vi i skolan och så till massa prov.


Idag hade vi matte prov det gick bra tror jag   


Sen imorron har vi so prov det ska gå bra för jag har pluggat mycket + jag tycket so är kul  


Sen har vi engelska och biolgi prov sen om nån vecka     .


Och nu sitter jag och lyssnar på musik ( Misery Business av Paramore)  


Ha det bäst   

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards