pinkcupcake

Alla inlägg under maj 2011

Av Jonna - 31 maj 2011 15:03

Hej hej idag hade vi sista spanska lektionen och då såg vi på en film på spanska utan svensk text så jag fattade bara några ord   .

Vi fick ta hem våran bok som vi har jobbat i hela året för vi ska ju få en ny bok efter sommarlovet.

Sen innan vi slutade då köde vi en tävling om vem som kunde flest ord: man utmanade varandra och sen så vart jag utmanad och jag kunde inte ordet men jag kom på 4 plats =).

På eftermiddan så hade vi en redovisning på musiken för varje grupp har valt en artist som man ska leta fakta till och om man ville fick man gö en liten film och det gjorde min grupp och det vart riktigt bra.


Ha det bäst   !

Hi

Av Jonna - 30 maj 2011 17:59

hej hej idag så var det skola och då så åkte vi hem till våran fröken och fick fika.

Och i lördags så åkte jag och min klass på klassresa och det var kul fast jag är mygg biten och det är inte det roligaste.

Fast annars var det kul.

När vi skulle åka hem sen så startade inte bussen så vi fick gå ut och putta på för den skulle starta.

 

Ha det bäst   !

Av Jonna - 27 maj 2011 14:31

Hej hej idag är det äntligen fredag vi skulle cykla 5,10 eller 15 km på cykeln när vi hade gymmpa.

Sen imorron ska jag och min klass på klass resa det ska bli jätte kul, längtar jätte mycket!  

Men jag berättar mer på söndag om hur det var.

Idag ska jag klippa mig =)


Ha det bäst  !

Av Jonna - 18 maj 2011 14:42

Hej hej!

idag hade vi ingen gymmpa och det var skönt.

Och imorron ska vi åka och se en show på en annan skola och det ska bli kul.


Ha det bäst  !

Av Jonna - 10 maj 2011 15:43

Hej hej idag har det varit kul i skolan och spanskan var också kul och vi fick sluta 10 min tidigar och det var jätte skönt.

 

Ha det bäst  !

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards