pinkcupcake

Alla inlägg under juli 2011

Av Jonna - 29 juli 2011 17:11

Hellu  


Idag så åkte jag,mamma och min syrra ner på stan och shoppa, jag fick ett vitt linne.


Sen gick vi och fika och jag fick iste och diam tårta det va jätte gott 


Sen gick vi hem och nu så sitter jag och bloggar  


Snart ska jag åka till en kompis som jag inte har träffat på länge   


Ha det bäst   ! 

Av Jonna - 25 juli 2011 15:34

Hellu  


Idag så åkte jag,mamma och min syrra och hennes kompis och shoppa det va kul   


Vi åt på Mcdonald's och vi fick ett blåt glas   


Sen har jag köpt ett par rosa örhängen .


Jag har fått jeans,kalender och lite till  


Sen så åkte vi hem och nu så kommer en kompis   


Ha det bäst  !!!

Av Jonna - 24 juli 2011 18:05

Hellu  


idag och nu är jag med sanna  


Vi har spelat rebubbled   svårt! Ó.Ò


Vi tänkte gå och bada men det regna så det blev inget me de  


Vi har ätit god mat xD


Och vi tänkte gå och titta på "Pretty Little Liars" men dem hade flyttat på tiden från kl. 6 till 7 , nu börjar de kl. 7   


Så nu ska vi hitta på nått ruligt att gö   


Sanna vet vem som ska spela Reneésme i Breaking Dawn! // Sanna...och ja. jag skriver mig själv som tredje person -.- sometimes x)


Okej.......    men men


Ha det bäst   







Om ni vill veta vem som är Reneésme läs Sannas blogg: vifmusic.blogg.se :D

Av Jonna - 23 juli 2011 19:04

Hellu   


Idag så va jag med en kompis det va jätte roligt   


Sen igår när det åskade så mycket så hade vi inget internet på kvällen och inte idag heller fast vi hade en sladd så vi kunde få internet fast nu så har vi fått tillbaka vårat internet  


Ha det bäst  

Av Jonna - 23 juli 2011 13:12

Hej hej   

igår så va ju jag med elin det va kul  


Vi spelade sims   


Och idag så ska jag va med azra och vi har inte träffas sen dagis eller förskolan så det ska bli kul  


Ha det bäst   !!!

Av Jonna - 21 juli 2011 17:18

Hej igen   


Jag har försökt att få min hamster betty såld i rätt länge nu och nu äntligen så va det nån som ville ha henne så nu är hon såld =)


Jag ville bara skriva det   


Ha det bäst  


Av Jonna - 21 juli 2011 10:59

Hellu  


Igår så gick jag med sanna på stan för vi skulle köpa en sak till hennes bror .


Sen gick vi och köpte lite saker och hade kul  


På kvällen sen gick jag,min syrra och mamma på den nya och den sista delen av harry potter den va jätte bra   


Idag ska jag va med annie vi ska väll gö nått kul!   



Ha det bäst   !!

Av Jonna - 19 juli 2011 10:20

Hellu  !


i Söndags så va jag först med annie på dan och vi gick och bada det va kul  


Sen på kvällen så va jag med sanna och vi såg på hot chic igen sen så spelade vi ett spel och såg på pretty little liars.


Jag sov också över där   .


Sen igår så va jag med sanna på förmiddan och vi hade tänkt att gå och bada men vi gjorde inte de för det börja regna  


Och idag ska jag bara va hemma tror jag fast senare på dagen så ska jag möta min mamma på stan  


Ha det bäst   !!


PS: jag ska se sista harry potter filmen på onsdag.

Och Braking Dawn kommer ut på bio den 16 november jag skrev fel förut.

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards