pinkcupcake

Alla inlägg under januari 2013

Av Jonna - 27 januari 2013 11:53

Hej hej :) igår så skulle vi konfrimander åka till en kyrka och gå på teckno mässa det var väldigt annorlunda men häftigt ;) idag när jag vaknade så hade jag jätte ont i huvudet men det mesta är borta nu.. Så nu ser jag på vänner :D
Ha så bra!

Av Jonna - 23 januari 2013 15:32

Hej hej :-)
Igår så började jag äntligen dansen för året det var jätte kul :-)
Idag vid halv 1 så kom en fotograf till min klass och berätta om olika saker ;-) Fast nu så ska jag gå och göra klart min no uppstat...
Ha så bra :-)

Av Jonna - 20 januari 2013 14:59

Hej hej :) Jag har nyss varit på stan med min syster och handla: ögonskuggor, en ring, ett armband,primer och en borste :)

Av Jonna - 17 januari 2013 20:00

Hej igen :) nu har jag tagit ner appen till min mobil så jag sitter nu i soffan och kollar på once upon a time jag tycker att de är en väldigt bra serie ;)

Av Jonna - 17 januari 2013 19:45

Hej hej!   Idag i skolan hade jag min första bild lektion för året! Sen hade jag slöjd och vi  lärde oss våra nya symaskiner.. Efter ett tag så gick vi till teatern för att se typ 3 olika saker och sen prata om de men sen så ska vi få se hela teatern någon annan gång    Imorron så får jag äntligen sovmorgon till halv 10 vilket är väldigt kul    Så jag har bara 2 lektioner sen ska jag till min kompis Jodran för vi ska sova över och ha kul  

 

Ha det bra!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards