pinkcupcake

Alla inlägg under juni 2013

Av Jonna - 27 juni 2013 18:46

Heej:) nu är det äntligen sommarlov!
Jag har gått på konfa läger en vecka och nu så ska jag gå på dag läger i 2veckor och snart är första veckan gjord;) lägret som vi var på en gård i en hel vecka var sjukt kul, jag fick nya vänner och vi busade och hade roligt! Någon av de första nätterna så gick alla på lägret ut på en promenad vid ca 2 på natten medans ledarna sov (fast vi fick egentligen inte vara ute på natten, det var en av reglerna att vi skulle meddela ledarna när vi gick ut men den regeln fungerade inte) sen sista natten så åkte vi och badade 2 på natten och det var en upplevelse, det var jätte kul att bada så sent på natten;) sen åkte jag hem och var väldigt trött för sista dagen så dygnade dom flesta av oss så vi var jätte trötta! Så nästa dag sov jag nästan 13 timmar det var skönt! I söndags så var jag och 6 personer från lägret gick och fikade på waynes och hade väldigt roligt på stan;)

Av Jonna - 12 juni 2013 21:38

Hej! Snart är det äntligen sommarlov om 2dagar så är det skolavslutning det ska bli såååååå kul! Så imorgon slutar jag väldigt tidigt vilket är roligt för då får jag mer tid att göra min iordning till fredag :) nu sitter jag i soffan och kollar på the face efter en rolig dag med klassen vi åkte och bowlade det gick ganska bra för mig ;)i helgen så var jag med Sofia och vi badade, solade, cykla tandem cykel sen tog vi bussen för vi skulle åka och shoppa jag hittade jätte fina shorts :) jag åkte till henne på fredagen och åkte hem på söndagen vi hade sjukt kul tillsammans :D

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards