pinkcupcake

Alla inlägg under augusti 2014

Av Jonna - 31 augusti 2014 20:27

Igår så kom Sofia hem till mig och vi såg på film och pratade om allt som har hänt :) de va så mysigt! Idag när vi vaknade så pratade vi om typ allt mellan himmel och jord :) sen gick hon hem och träffade hennes familj innan hon tog bussen till skolan ;) till middag åt jag och Anna sushi och de va super gått :D nu ska jag se på gossip girl så ha så bra!

Av Jonna - 27 augusti 2014 07:57

Hejsan! Igår hade jag äntligen min dans audition och de va jätte kul! Vissa saker va lite svårare än andra men de va sjukt kul ändå :) när jag kom hem från skolan så hade jag läxor att göra i historia och italienska men de gick bra ;) idag är en väldigt kort dag som tur va för jag är super trött ;) sen ska jag hem till mamma så ska Jessica hjälpa mig med min dator. Men nu måste jag åka till skolan men ha så bra :)

Av Jonna - 24 augusti 2014 18:01

Hej! Idag har jag äntligen träffat Sofia, vi gick på stan och handla och sen gick vi på Waynes och fika och mest bara prata om veckan som gått och allt som har hänt :)

Jag köpte en jätte mysig tröja på Gina ;) sen när jag kom hem så skypade jag med Jordan, har inte pratat med henne på evigheter känns de som :)
ha så bra :)

Av Jonna - 21 augusti 2014 19:26

Hejsan! Idag har jag bara haft 75 minuters lektions tid idag även fast jag har varit i skolan i sex timmar! Lektioner vart inställda, slutade väldigt tidigt från vissa... Men de gick bra ändå, vi satt mest bara och prata men de va kul för man vill ju lära känna dom man går i samma klass som ;) idag fick jag också ett mejl om att jag ska få gå på en audition för att få vara med i Movieit som är en dans grupp så nu hoppas jag att audition går superbra så jag blir antagen till gruppen :) nu ska jag kolla på familjen kardashian men ha så bra :D

Av Jonna - 19 augusti 2014 18:07

Heej! Nu har jag gått två dagar i gymnasiet och de har varit riktigt roligt :) dock har de varit nervöst för att ingen känner typ någon där.. Men de har gått bra man börjar lära känna dom nu ;) idag var jag och drack en lyxshake på Max med Fanny som går i min klass! Jag har också fått ett skåp, de va ett skåp som jag ville ha och jag fick ett överskåp så jag slipper böja mig ner hela tiden :D
Mitt schema är mycket bättre än jag trott, lärarna har tagit bort lektioner så jag börjar halv ett på fredagar så de blir ganska många sovmorgnar ;)
Nu ska jag gå och ta fram lite saker som jag ha med mig imorgon men ha så bra :)

Av Jonna - 17 augusti 2014 15:54

Heej! Idag är sista dagen på sommarlovet det känns lite tråkigt men ändå lite roligt :) imorgon kl 9 börjar jag äntligen gymnasiet och det ska bli spännande! Sista veckan har jag inte gjort så mycket.. Jag har varit på hejdå kalas hos min kompis som ska flytta till Stockholm för att gå i skolan där :) igår va jag med Sofia en stund innan hon också flyttar :( men vi kommer ju såklart ses på helger ;)
Nu ska jag bara ta de lugnt och fixa det sista innan skolan men ha så bra! :)

Av Jonna - 7 augusti 2014 23:13

Hejsan! Nu har Sofia sagt åt mig att blogga i flera dagar så nu tänkte jag börja blogga igen efter en sommar paus :)
Efter jag och Sofia va i Stockholm så åkte jag till Göteborg och shoppade ganska mycket :P vi har badat och varit typ varje dag efter jag kom hem från Göteborg och hon från hennes stuga. Vi har vart på ikea och handlat lite saker till hennes nya rum som hon får nu när hon ska flytta :'( sen så börjar jag ju gymnasiet om typ 11 dagar så man börjar bli lite nervös inför allt ;)
Idag har jag , Sofia och min pappa varit på ikea igen för vi skulle ha en lampa. Nu på kvällen blåste jag och Sofia upp vår gummibåt och rodde runt lite :D
Men nu ska jag snart sova så godnatt hoppas ni har haft de bra :)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards