pinkcupcake

Alla inlägg under juni 2011

Av Jonna - 24 juni 2011 10:58

Hej hej idag är det ju midsommar fast jag hade velat att det skulle va sol.

Men vi ska fira midsommar hos en kompis det ska bli kul.


Ha den bra midsommmar och ha det bäst   !

Av Jonna - 23 juni 2011 13:45

Hej hej idag va jag,min syrra och min pappa och handla det va kul och jag fick lite saker. nu kommer det bilder på dom:

          det är först  ett par pjamas byxor. 

Sen en pjamas tröja.

Tredje är en magtröja.

Sen den sista är en jumpsuit !


Ha det bäst   !

Av Jonna - 10 juni 2011 19:17

Hej hej idag så gick vi till skolan och hade skolavslutning och vi fick en varsin ros och en bok sen fick vi också ett kort. Vi fick tårta och klubba fast jag tycker inte om tårta så jag åt bara grädden   .

Sen så gick jag och bada i början så var det kallt fast vi bryggan så var det ganska skönt.

På kvällen åkte vi och åt kina mat det va så gott.

Nu börjar sommarlovet!!!


Ha det bäst   !

Av Jonna - 9 juni 2011 14:15

Hej hej idag skulle min klass ha en dag som vi ficksade stationer som dom skulle klara och tävla mot andra på skolan det var kul.

sen så skulle min klass få en ''speciell'' lunch för vi lämmar den skolan efter sommmarlovet så vi fick potatis och nått mer sen till efter rätt så fick vi glass och jordgubbar det var gott sen så slutade vi skolan för dagen sen imorron på eftermiddan så får vi äntligen sommarlov!!!!


Ha det bäst   !

Av Jonna - 7 juni 2011 16:48

Hej hej idag så splade jag lite gitar i skolan och det är jätte kul och jag börjar bli bra på de.

Vi fick också ta hem alla våra böker i hela våran bänk sen kasta alla papper som vi inte ville ha och så fick vi lov att göra den snygg och fin för nu ska ju några andra få min bänk.

Idag skulle vi sluta sent fast vi fick sluta efter 1 så det var väldigt skönt och när jag kom hem så städade jag mitt rum och min hamsters bur.


Ha det bäst   !!

Av Jonna - 6 juni 2011 10:37

Hej hej igår åkte vi till dollarstore och jag fick massa gott godis.

Och så fick jag en ny matta.

Idag ska jag va med en kompis och ha kul.


Ha det bäst  !

Av Jonna - 4 juni 2011 19:40

Hej hej idag sov jag till halv 11 det var skönt.

Sen var jag och 2 kompisar det var kul.


=D

Av Jonna - 3 juni 2011 10:42

Hej hej igår var ju jag på bio och filmen var jätte bra den var spännande och rolig ibland.

Idag ska jag och 2 kommpisar gå och titta på stan det ska bli kul.


Ha det bäst  !!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards