pinkcupcake

Alla inlägg under februari 2013

Av Jonna - 18 februari 2013 07:25

Hej hej:) idag är det måndag igen så nu börjar en till prao vecka ska bli väldigt spännande! Snart ska jag ta bussen mer på stan;) på lunch ska jag och min kompis Laura gå och äta på Subway det ska bli väldigt gott :)

Av Jonna - 17 februari 2013 10:23

Hej :) imorgon börjar jag på en ny prao vecka fast på ett annat ställe denna vecka. Nu ligger jag i soffan och kollar på pretty little liars en väldigt bra serie ;) idag ska jag kanske va med min kompis jordan och kanske gå ut på en promenad med hugo (en jätte söt liten hund)
Ha så bra :)

Av Jonna - 14 februari 2013 20:19

Hej hej :) jag gillar inte min prao! Jag får skäll om jag gör något fel! Jag trivs inte..... men nu är de bara en dag kvar...

Av Jonna - 12 februari 2013 07:55

Hej :-) denna vecka har min klass prao och min kompis sofia och jag praoar på pitchers det är väll kul vi gör ganska mycket olika saker som tex plockar bort tallrikar och glas sen skär vi olika saker som tex potatis :) så snart ska jag ta bussen dit vi börjar kl 9 sen senare på dagen så har jag dans :) igår
Gick jag och sofia ner på stan och köpte tränings byxor vilkey var kul! :)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards