pinkcupcake

Alla inlägg under december 2013

Av Jonna - 29 december 2013 14:39

Heej!
Jag var och kollade på en ipad mini igår och som vanligt så fick jag ångest! Så jag köpte ingen för jag ville tänka men nu ångrar jag mig att jag inte köpte den! Men på tisdag så ska Thomas komma hit med en nexus platta som jag ska få kolla på och sen får vi se vad jag gör...
Och ikväll är de säsongs premiar av the walking dead på kanal nio som jag måste se!!!
Nu är de lite mer än en vecka lov kvar sen börjar skolan igen men de blir nog kul!
Ha så bra!

Av Jonna - 26 december 2013 18:07

Hej! Nu har firat jul med pappa m.m på julafton och då fick jag en jätte snygg/bra plattång,bakbok, 300kr på levis butiken,200kr på h&m och pengar vart väldigt nöjd! Sen så idag åkte jag hem till mamma för att fira jul med henne! Idag har jag fått en smink väska, top, pengar, nagellack och ännu en plattång så nu har jag 2, så jag kan ha en hos mamma och en hos pappa;) på lördag ska jag kanske köpa en ipad mini :D
Nu ska jag göra sockervadd med min syster men ha en fortsatt trevlig annan dag jul!

Av Jonna - 24 december 2013 11:18

God jul! Idag så är de ÄNTLIGEN julafton. Jag är såå nyfiken på vad jag får ;) jag har vart ute och gått en sväng med min kusin fast de snöa så mycket men de var mysigt^^
Jag måste gå och byta om nu men ha en riktigt bra jul! <3

Av Jonna - 23 december 2013 20:50

Hej! Idag är det äntligen min födelsedag! Jag har fått väldigt fina presenter! Imorse kom dom in och sjöng,gave mig paket och sen fick jag panacotta :D jag har fått present kort, choklad, badbiljett, cupcake saker m.m ;)
Nu är jag i min stuga och har äntligen snö!! Jag får en vit jul iallafall!!
Ha så bra! <3

Av Jonna - 19 december 2013 08:46

Heej nu är de nästan lov!!! :D sen fyller jag år om 4 dagar, jag längtar väldigt mycket! Jag har redan fått min mammas paket för jag ska vara hos min pappa på min födelsedag ;) jag börjar måste snart gå ut till bussen och åka till skolan fast jag börjar om typ en timme men de går inte så bra bussar till skolan men jag har ju issa med mig som sällskap så de blir nog bra ändå! Min första lektion är idrott men jag kan inte vara med så jag får mest bara sitta och kolla på.... så därför tar jag med mig en kaffelatte!
Men nu måste jag verkligen gå ut känner jag så ha så bra!

Av Jonna - 18 december 2013 21:39

Hej! Nu är vi en dag närmare jullov! Längtar så! Idag så va en väldigt mysig dag vi såg bara på massa filmer, sen efter skolan så gick jag hem till sofia och hade de roligt vi klippte ihop videos och lite såna saker;) även fast de snart är jul så får jag ingen jul känsla när jag kollar ut... men de är ju tur att man har lagt upp några jultomtar och en mini julgran på rummet! Även fast vintern är mysig så saknar jag ändå sommaren lite när jag kollar igenom bilder från den <3
Ha de så bra och hoppas att ni ha mer vinter och jul känsla än vad jag har!

Av Jonna - 17 december 2013 07:59

Hej! <3 nu är de bara några dagar kvar tills vi får jullov! De ska bli sååå skönt! De känns dock inte som om det är jul om en vecka för iallafall här där jag bor har snön nästan regnat bort så det är inte sån vinter som man hoppades på... men på jullovet så åker jag till idre för att fira jul där och då så blir de mycket snö :D
jag ska snart ta och gå ut och möta issa för vi ska ta bussen till skolan...
sen när jag kommer hem så måste jag slå in dom sista julklapparna och en julklapp är typ halft klar så jag börjar bli lite stressad!?
Men nu måste gå och gö mig klar!
Herrå :)

Av Jonna - 8 december 2013 13:18

I torsdags så kom äntligen snön! Fast de kom med en snöstorm vilket jag inte ville ha! :( men men den har gått över nu. Imorse så fick jag presenter av min mamma och min syster, jag fick ett armband, dom sista vänner säsonger som fattade så nu har jag alla 10 säsonger :D jag fick också rapunzel löshår!! De är såå coolt jag älskar de! Så nu väntar jag på att min mormor, kusiner och min moster ska komma och fira mig :)
Ha så bra!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards