pinkcupcake

Alla inlägg under september 2010

Av Jonna - 26 september 2010 17:51

   Hej idag var jag på stan men min mamma och min syster och då köpte jag det naglacket som är på bilden det är Graffiti naglack.  På bilden ser ni hur det blev men det syns inte så bra men det vart snyggt på naglarna!  

Ha det bäst!!!

Av Jonna - 19 september 2010 17:29

Hej idag så va jag med min kompis och vi spelad vi in en video på hennes mobil den vart väldigt bra,och spänande. Fast jag såg inte hur den blev men jag ska se den imorgon.

 

Ha det bäst!  

Av Jonna - 16 september 2010 19:38

   Hej idag så var jag på stan och köpte syoss värme skyd åt mitt hår sen åkte jag och klipte en ny frisyr jag är väldigt nöjd med den  !.

Av Jonna - 14 september 2010 16:47

Hej idag så skulle vi jogga runt tisken med klassen fasst det rengna bara lite.

jag joggade och gick 2 varv. jag joggade/gick 6km.Det var jobbit men jag klarade det  .

Av Jonna - 6 september 2010 17:12

Hej idag var jag på stan och då så köpte jag dom örhängerna som är på bilden.

Jag har alltid funderat på att köpa dom men då var dom så dyra men nu hittade jag dom örhängena på rean!  

Av Jonna - 4 september 2010 20:02

   Hej idag var jag på oxhälja markand i filipstad och då så fick jag mycket gott godis och så köpte jag ett par lösnaglar.

Sen köpte jag den tröjan som är på bilden  .

Av Jonna - 1 september 2010 18:12

Hej här kommer lite fakta om katy Perry.!

Namn: Hon hette Katheryn Elizabeth Hudson men hon bytte namn så nu heter hon Katy perry.

Födelsedag: 25 Oktober1984.

Bor: Hollywood Los Angeles.

Familj:Mamma,pappa,bror, syster.

Pojkvän:Förlovad med russell Brand.

husdjur:Katten Kitty purry.

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards