pinkcupcake

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Jonna - 6 februari 2014 17:25

Hej igen! I dom kommentarer som jag får så har några velat att jag ska besöka deras bloggar men inte skrivit som blogg adress och jag går gärna in och läser era bloggar men det blir lite svårt om det inte står något...? Så om ni vill att jag ska besöka er blogg så komihåg att skriva adressen :)
Ha så bra!!

Av Jonna - 6 februari 2014 17:20

Heeeej! Idag fick vi sluta en och en halvtimme tidigare för vi hade ingen no! Så jag tog bussen till min systers gymnasium och satt där och väntade på henne sen när hon slutade gick vi på stan och kolla och jag köpte ett par benvärmare på hm för jag har presentkort där så de var bra! Sen tog vi bussen hem och nu väntar jag på pappa att han ska komma hit och hämta mina saker, för jag ska till honom imorgon så han kan inte hämta mina saker imorgon för han jobbar.
Ha så jättebra!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards