pinkcupcake

Alla inlägg under mars 2012

Av Jonna - 27 mars 2012 16:55

Heej ! :D idag så är det äntligen Desperates housewives som jag måste se !! :)

Och idag på slöjden så trodde jag att vi skulle få fortsätta med det vi höll på med men nej... vi skulle ha teori :(

Sen på vårann sista lektion så övade jag och 4st till på vårat nr och det blir faktiskt bra och vi fick se våran video som ska vissas innan vi går upp på scenen.

Av Jonna - 24 mars 2012 15:41

   Heej  :D Idag var jag,min syster och min pappa nere på stan och då fick jag dom dära conversen för mina gammla är trasiga. Och dom är mina första All star converse   

Av Jonna - 22 mars 2012 15:47

Heej! Idag dansade vi på idrotts lektionen vi dansa disco och det va lite lite kul. Men ikväll så ska jag dansa jazz och imorron ska vi dansa jazz på den idrotts lektionen så det blir mycket dans denna vecka. Vi började med fysik idag och de var kul vi skulle få en glödlampa att lysa + att det hade jag och min kompis redan gjort för några år sen så det gick ju ganska bra :D

Av Jonna - 21 mars 2012 16:40

Heej! Idag såg jag 2 kläder som jag skulle vilja ha till skolavslutningen men jag måste välja en.....

I tisdags så fick jag ta hem min kudden från slöjden och jag fick ett jätte fint halsband av en kompis :D Och imorgon så ska jag dansa på idrotten, sen på kvällen och sen igen på fredag men det ska bli kul att dansa så mycket.  

Av Jonna - 15 mars 2012 09:15

Heej :) Idag börjar vi skolan 13:25 det är så skönt fast jag har lite skol saker jag måste göra men dom är ju inte så svåra. Sen imorron så missar jag 30 min av våran bild lektion det är lite trålkigt :(

Och på lördag så får jag en ny cykel !!!!   

Av Jonna - 12 mars 2012 18:24

Heeej. Idag efter skolan var jag med sofia vi hade väldigt roligt :) Sen när jag kom hem så hade jag fått breaking dawn!!!! För jag förbokade den + att jag fick med ett armband och en nyckelring :D


Av Jonna - 8 mars 2012 17:42

  

Heej!   Idag gick vi och såg en teater men den va inte så bra tyckte jag men vi fick god lunch   Vi fick sluta 10 min tidigare xD Sen när jag kom hem så gick jag och hämta Rozzo för han skulle vara med oss  (hunden på bilden)  och vi gick på promenad och vi båda halka    Sen så lekte vi lite. Efter de gick vi och köpte den nya glassen och jag ska smaka den ikväll.   Men det är också dans idag så det ska bli kul :D

Av Jonna - 7 mars 2012 16:54

Heej!!    Igår tränade vi på våran låt som vi ska visa upp för skolan på showen och våran musik lärare sa att vi måste sjunga ljusare men det är svårt    

Men idag så kom våran lärare som vi skulle ha i spanska hon kom 15 min försent så vi fick mindre spanska   Sen hade vi ingen musik lektion så vi fick sluta 40 min tidigare, Fast imorron så ska vi gå med skolan och se en teater så vi kommer bara ha 3 lektioner så det ska bli ganska skönt.     

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards