pinkcupcake

Alla inlägg under augusti 2013

Av Jonna - 27 augusti 2013 07:55

Hej! Jag har sovmorgon idag! :D är så lycklig! Men snart ska jag åka och möta issa. Efter skolan så ska jag äntligen börja med dansen igen det ska bli så kul! Igår var en lång dag och idag kommer också va en lång dag..
Igår efter skolan gjorde jag ingenting, bara tog det lugnt! :)

Av Jonna - 26 augusti 2013 08:28

Heej! Nu börjar andra veckan i skolan och nu ska vi börja med lektioner. ..
Men det går nog bra, sen ska jag prata gymnasium med vår studievägledare :) innan jag åker hem ska jag stanna på ett ställe och fråga om Prao :) men nu måste jag försöka att göra mig klar. Fast påvägen till skolan så ska jag möta issa så ska vi cykla hem till Sofia sen bär de av mot skolan! :)

Av Jonna - 22 augusti 2013 07:48

Hej! I tisdags så började jag skolan de va kul att se alla igen efter sommaren :) sen fick vi våra skåp och jag fick underskåp i år igen :/ men jah bytte skåp till ett skåp under sofia :) igår så var vi ute och hade heldag biologi idag blir det också heldag biologi men det blir nog kul!
Veckan innan jag började skolan så va jag med sofia m.m förra tisdagen så sov jag över hos henne och vi bakade choklad cupcakes men choklad topping men när vi hade smält smör och choklad så upptäckte vi att det var slut på florsocker och vi orkade inte gå och handla så vi korssade pärlsocker och blandade ut de med vaniljsocker det vart gott fast det va lite knaprigt ;)

Av Jonna - 13 augusti 2013 11:59

Heeej :-) förra veckan åkte jag på en kryssning till riga och visby. Det var jätte fint i båda städerna ;) jag köpte ett par silver örhängen i visby och så köpte jag Dior foundation på båten :) här kommer en bild från riga och en från visby :) sen i lördags så var jag ute på sjön med Sofia i hennes båt :) den bilden med husen det är Riga och den med blommor det är från den botaniska trädgården i visby!

Av Jonna - 9 augusti 2013 12:33

Hej! Jag har inte bloggat på länge men jag har vart på kryssning men skriver mer sen ;)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards