pinkcupcake

Alla inlägg under maj 2012

Av Jonna - 24 maj 2012 15:05

Heej!! Idag som sagt är det ju vårpuls och vi har redan haft 2 st shower men det är fortfarande 1 kvar och då kommer ju föräldrarna dit och ska kolla (nervöst) men våran grupp är faktiskt bra så vi klarade nog... Och när vi gick in i omklädnigns så stank det jätte mycket men vi fick bort det efter tag... efter lite om och men.... Jag skulle ju få kina mat men det var stängd så jag får inte nått :'(

Men nu sitter jag i vår datasal och skriver med sanna jordan...

Av Jonna - 23 maj 2012 16:14

Heej! imorron är det ju vår puls och jag har målat mina tå naglar nu måste jag bara ta mina andra hanglar xD och så måste jag packa klänning skor smink hoppas bara att jag inte glömmer nått :/

Av Jonna - 22 maj 2012 16:42

Heej! Idag fick vi träna på vårat nr på scenen och det var jätte kul med alla ljus och mikrofon och allt annat.. sen så fick vi gå hem 14:50 istället för kl 4 så jag är lite glad för då hinner jag vila för morron så ska jag till skolan och öva på hela showen med de andra som är med till kanske 4 sen måste jag hem ducha, måla tånaglar och mina "vanlga" naglar sen måste jag packa allt för på torsdag är det ju äntlgen dags för show  och min kompis sa att hon skulle köpa en varsin sak så vi har något som matchar och jag ska få det imorgon xD  

Av Jonna - 20 maj 2012 17:28

Heej!! Igår så fick jag och sanna smaka lemonad för första gången det var jätte gott! xD

Sen till frukost fick vi amerikanska pankakor och jag älskar de det var andra gången jag åt de och det var jätte gott.... Och snart är det äntligen vårpuls, jag längtar så mycket.

Av Jonna - 19 maj 2012 11:43

Heej! Idag så ska jag och sanna åka hem till Jordan och ha en tjejkväll vi ska köpa pizza och se på edward scissorhands den är jätte bra och vi ska se på andra filmer och så ska vi sova över det ska bli jätte kul    Så senare idag så ska sanna komma till mig så ska vi åka... Men jag måste packa och jag skulle ta med mig film fast vilken film ska man ta med sig ???


Av Jonna - 10 maj 2012 16:38

Heej idag på idrotten så brände jag mig på repen och fick ett rött stäck på min arm och det är inte fint att ha det på armen >< men nu har jag axel vaddar till dansen på lördag och söndag och imorron ska vi äntligen repa , jag och min kompis ska vara där och träna tillsammans fast sen ska jag se henne repa för jag måste vänta ca 1h för att min grupp ska få träna. Nu har jag alla saker jag behöver ha jag måste bara hämta en liten sak imorron sen är jag klar och jag ska köpa min blå tröja som jag ska ha på mig och då ska jag sy dit dom på fredag för jag kommer inte orka för jag dansar på kvällen så jag kommer hem ganska sent så det får bli morgondagens uppgift ;)

Av Jonna - 9 maj 2012 17:04

Heej! Snart är det dags för min dans uppvisning för jag har min sista träning imorron så då måste alla steg sitta   Sen på fredag så ska vi repa på vårat nr + ett nummer alla jazz dansare gör och det är jätte roligt vi ska ha tröja ( min grupp ska ha turkos) med svart bälte, ben värmare m.m och då på fredag ska jag se när min kompis repar för hon är efter alla jazz nr sen måste jag vänta ca 1h innan jag får repa och sen på lördag/söndag så är den stora upp visningen jag är lite nervös för tänk om jag gör något fel :/ Men jag har haft det väldigt kul idag i skolan jag och min kompis är klar med religionen så vi får börja med histora igen och jag älskar det så det är kul....

Av Jonna - 1 maj 2012 17:21

Heej igår så var det ju valborg och då åkte jag till några kompisar så gick vi och kollade på maj brasa fast jag tyckte inte det var så kul men fyverkerierna var jätte fina men jag fick nått i mitt huvud som var väldigt varmt och jag har visste inte vad det var :/ Men sen så hoppade vi studsmatta vilket jag älskar så det var jätte kul!! xD Sen idag så gick jag,min syster och min mamma ner på stan och då träffade jag sanna där fast vi pratade inte så mycket för vi båda hade ju saker att göra men efter de så gick vi ner på ett cafe som hade öppnat idag och vi fick glass jag provade den nya magnum det var sjukt god 


Imorron är det skola fast vi slutar tidigt för dom ska fixa massa saker på våran skola och då ska inte vi vara där men det är ju skönt för då ska jag och en kompis åka och shoppa  


Jag har tyvär inte bloggat mycket men har inte orkat och jag har varit med mina kompisar....  

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards