pinkcupcake

Alla inlägg under april 2012

Av Jonna - 26 april 2012 15:52

Heej! idag så har det varit en väldigt seg dag men jag ska snart åka och dansa och då ska vi dansa längre för vi har ju uppvisning snart. Men det är ju kul att dansa så det gör ju inte så mycket.

Sen på gymmpan idag så spelade vi vollyboll på marken och det var inte det roligaste jag har gjort.

Men...men... vad ska man göra.


Av Jonna - 12 april 2012 18:05

Heej =) idag så har jag varit med en kompis och vi har sett på hot chick den är jätte rolig.

Sen så nu på kvällen så har jag och min syster åkt och köpt en glass och jag provade en ny och den var jätte god!

Igår så red jag och det var väldigt kul för jag har inte ridit på ett tag.

Av Jonna - 7 april 2012 11:15

Heej    Igår så sov ju mina kompisar över och vi hade jätte kul, vi såg på film,var ute och pratade väldigt mycket xD Och vi gick typ och sov vid 1. Sen när dom hade gått så fick jag 2 påsk ägg fyllda med godis :D


Glad påsk!

Av Jonna - 6 april 2012 11:07

Heej ! idag så är det äntligen påsklov! så idag kommer mina 2 bästa kompisar och ska sova över   Det ska bli så kul xD Sen så i tisdags så när vi var på musiken så fick vi träna på vårat nr som vi ska visa upp i maj och vi fick ha det stora rummet och alla ljud fungerade perfekt då   Och på dansen igår så tränade vi jätte mycket och vi bestämde vi vilken låt vi skulle dansa till för vi dansade till 2 för våran lärare viste inte vilken hon ville ha och det vart den låten/ dansen jag älskade.  

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards