pinkcupcake

Alla inlägg under februari 2012

Av Jonna - 26 februari 2012 11:07

Heej   Nu har vi äntligen fått sportlov     Så idag har jag sett på sesong 5 av vänner jag älskar den serien    Men idag ska jag nog va med en kompis   

Ha ett bra sportlov  

Av Jonna - 23 februari 2012 16:58

Hej    idag när vi skulle ha skridskor på gymmpan så vart det inställt för att man kunde inte åka på isen. Då skulle vi ha frilufliv och då gick vi ner till vind skydden för vi skulle göra en eld. Fast när vi skulle börja så gick det ganska bra. Men när vi skulle tända eld på den så den börja brinna så då blåste vinden ut våran tändsticka så vi hade problem men sen fick vi igång den fast bara i nån minut sen slocknade den. Men vi gav inte upp för de vi fortsatte och när den börja brinna ganska mycket så sa våran lärare att vi skulle sluta så vi fick lov att släcka den,   så vi hann knappt få en brinnande eld.   Men snart ska jag åka och dansa det ska bli kul !   

Av Jonna - 20 februari 2012 16:24

Heej    Idag så började en ny tjej i våran klass. Hon är jätte snäll och hon är från USA. Så det är jätte roligt att prata engelska med henne. Och imorron ska jag åka slalom med skolan fast inte alla har valt slalom för man har valt vad man ska jag göra så jag och 2 till ska åka slalom det ska bli kul!   Nästa vecka är det sport lov så det är bara 4 dagar i skolan denna vecka och så har jag lämnat in en labbrapprot till no.

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards