pinkcupcake

Alla inlägg under september 2013

Av Jonna - 30 september 2013 18:16

Hej! Idag har jag gjort 2 prov jag tror dom gick bra :) sen fick vi veta vad för tryck vi skulle ha på vår klasströja, vart ganska nöjd så jag hoppas vi kab beställa så snart som möjligt. Vill så gärna ha den :D nu ligger jag i soffan och kollar på 2 panka tjejer :)

Av Jonna - 29 september 2013 20:41

Hej! Nu är jag såå trött har typ inte sovit någonting... Men men jag och Sofia gick på en foto runda vid sjön idag och fick några fina bilder :) imorgon ska vi ÄNTLIGEN få veta vilket tryck det blir på klass tröjan :) sen har jag snart sett klart hela säsong ett av 2 panka tjejer, jätte bra serie! Jag rekommenderar den verkligen!

Av Jonna - 28 september 2013 14:27

Hej igår så var jag hundvakt åt rozzo, vi hade så mysigt! Vi lekte och hade roligt :) nu väntar jag på att Sofia ska komma hit, vi ska kolla lite på film fast också plugga lite no... m.m men det blir nog bra!

Av Jonna - 27 september 2013 07:38

Hej!! Snart så börjar skolan... vi ska ha 2 timmar gympa!! Men efter 4 så har jag äntligen helg! Så då är de dags för mig att hämta Rozzo och jag ska va hundvakt idag och lite på lördag det ska bli så kul! Men jag har ingen ork att cykla till skolan idag det är ju så kallt... sen så ska vi förhoppningsvis bestämma tryck på vår klasströja som vi ska beställa snart vi har iallafall bestämt att den ska va svart utan dragkedja!

bad

Av Jonna - 24 september 2013 07:29

I lördags åkte jag, Sofia och pappa. Det var jätte kul det var så länge sen! Sen så sov jag över hos Sofia, jag sminkade henne och fixade hennes hår seb såg vi mest på film! På söndagen så åkte jag och pappa segway vilket var jätte läskigt men kul ! Igår när jag stod i korridoren så vart jag slagen i nacken av några om i 7:an det var inte alls kul. ...!

Av Jonna - 20 september 2013 21:39

Idag hade vi orienterings prov, vi hade 2 timmar på oss och jag tog C kartan med en stukad fot men ändå var jag först in i mål! Kände mig ganska nöjd!
Sen hämtade pappa mig, sofia, klara och issa och skjutsade hem alla sen åkte vi och köpte en säng till mig :) vi hade också hemkunskap och då steke vi äpplen och blandade med kanel de var ganska gått ^^

Av Jonna - 13 september 2013 18:49

Hej! Idag är de fredag den trettonde... och jag råkade ut för otur, som gör väldigt ont! Vi orienterade på slaghögarna med halva klassen och sån otur som jag har så kliver jag på en sten som inte var stabil och vrickade/stukade foten... som tur va så hade jag Sofia efter mig som hjäplte mig upp och hjäpte till att jag kom tillbaka. . Tur att hon var med! Sen fick jag lov att cykla hem men det gick ganska bra :) sen åkte jag och mamma och köpte en större säng ^^ nu ligger jag i soffan och kollar på tv. . Och hoppas på att det ska sluta göra ont....

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards