pinkcupcake

Alla inlägg under januari 2014

Av Jonna - 31 januari 2014 17:34

Hej! Nu har ännu en skolvecka gått och de ska bli väldigt skönt att få sova imorgon jag är otroligt trött. Men vi fick gå hem och jobba idag, så jag kom hem jätte tidigt de var bra att få gå hem tidigare på en fredag! I helgen har jag inga speciella planer men vi får se vad jag hittar på :)
Vi hörs ha en bra helg!

Av Jonna - 29 januari 2014 17:09

Hej! Idag på gympan stukade jag min fot... Har fruktansvärt ont! Hoppas att de blir bättre innan tisdag då de är friluftsdag och jag ska då åka slalom! Nu ligger jag i soffan för att vila foten så mycket jag kan! Sen måste jag klippa min lugg så jag ser något ;)
Hoppas att ni haft de bra iallafall :)

Av Jonna - 28 januari 2014 16:44

Hej! Snart är de dags för att åka och dansa de ska bli kul att träna men är så trött i min kropp... Men de blir nog bra iallafall! Idag var min hemkunskapslärare inte där så vi fick bara ett papper att göra hemme så vi slutade vid 2 då vi och alla andra börjar typ tio över jag var väldigt lycklig. När vi slutat gick jag hem till Sofia och gjorde hemläxan sen bakade vi lite men jag tyckte inte dom va så jätte goda, sorgligt nog!
Ha så bra!

Av Jonna - 27 januari 2014 21:38

Hej! Hur har er måndag varit? Min skoldag har varit bra och nu på kvällen åkte jag och sofia till slalombacken, de var jätte skönt!
Vi hade roligt och de var så kul att åka igen :) vi båda hade nya slalom saker vi ville inviga innan friluftsdagen de gick väldigt bra, jag älskar mina nya pjäxor och stavar ;)
Nu ligger jag i soffan med en kopp te och ser på criminal minds!
Här är 2 bilder från kvällen:

Ha så bra!

Av Jonna - 26 januari 2014 16:59

Hej! Igår när jag sov över hos Sofia så gick vi till Hemköp och köpte en Cola light och mentos mint för vi har alltid velat prova att lägga en mentos i en Cola för att se hur de svämmar över och jag blev lite besviken de blev inte riktigt som vi hade tänkt men de var ändå kul ;) sen såg vi catching fire, de är en sån bra film! Om ni inte har sett den så rekommenderar jag den verkligen!!
Sen på morgonen när vi vaknade så bakade vi choklad muffins som efterrätt när vi hade ätit frukost dom blev såååå goda!
Nu har jag duschat så nu ska jag bara fixa håret så jag slipper göra så mycket imorgon bitti då skolveckan börjar!
Ha så bra<3

Av Jonna - 25 januari 2014 14:03

Hej! Vad ska ni hitta på i helgen? Jag ska snart åka och fika med pappa och Anna sen så ska jag ta bussen till Sofia! Jag har varit hos min farmor och farfar, där har jag bara mysigt med rozzo!
Nu måste jag gå och klä på mig för att åka snart men vi hörs någon dag!

Av Jonna - 23 januari 2014 16:46

Hej! Nu är jag äntligen klar med min årskrönika :) idag i skolan har inte varit nå speciellt men de var helt okej iallafall! Imorgon är de fredag och jag ska åka hem till min pappa och va där i några dagar men vet inte hur länge. Jag ska snart ta och packa lite kläder och ta med, men jag hoppas att ni
Har haft en bra vecka hittills ;)

Av Jonna - 22 januari 2014 21:36

Hej! Idag fick vi reda på att nationella proven i no. kommer att handla om fysik och de ville jag verkligen inte... Ville hellre ha biologi! Så nu är de bara att hoppas på de bästa.
Idag i skolan hände inte så mycket roligt men när jag kom hem hjälpte min syster mig göra en PowerPoint till min muntliga presentation på svenskan! Hoppas att jag får presentera den snart är väldigt nöjd med mina förberedelser! Imorgon ska jag skriva klart min årskrönika och lämna in så jag har den avkläd iallafall. Sen i helgen ska jag och Sofia hitta på något roligt ser såå framemot de!
Ha så bra!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards