pinkcupcake

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jonna - 31 augusti 2011 16:51

Heej  


Igår så gick jag och sanna på dans första gången för mig  


Det gick ganska bra   


Bara att jag har tränings värk men men....... vad ska man gö.


Det var en ganska dryg dag idag i skolan för jag va så trött


Ha  det bäst   !

Av Jonna - 30 augusti 2011 15:17

 Heej  


Idag va det en ganska rolig dag   


Vi fick sluta vid 2 fast vi skulle sluta mycket senare   


Ha det bra   

Av Jonna - 29 augusti 2011 16:30

Heej  


Idag va ju det skola igen    


Vi hade so i ung 90 min fast vi fick 8 min rast också    


Sen hade vi spanska det va roligare  


vi slutade väldigt sent tycker jag..


Så nu är jag trött och ska gå äta mat och sen se på tv   


Ha det bäst    !

Av Jonna - 27 augusti 2011 14:06

Heej igen  


Nu har vi kommit hem från att ha gått på marnaden  


Jag köpte 3 rämmar som jag ska äta ikväll   


Sen en dricka som jag inte vet vad den heter   


Ha det bäst   !

Av Jonna - 27 augusti 2011 10:02

 Heej  


Nu är det äntligen lördag det är skönt att va lite ledig från skolan   


Idag ska jag,min mamma och min syrra gå ner på stan och handla lite och kolla på marknaden   


Just nu sitter jag och lyssnar på Last Friday Night med katy perry  


Jag tycker att det är en bra låt och en rätt rolig vidio  


Ha det bäst! 

Av Jonna - 25 augusti 2011 15:48

Heej  !


Idag så gick vi våran första dag i skolan med vårat schema

det va kul för allt gick ändå så snabbt fast lektionen va typ 1 tim   


Vi har fått mycket böcker och en jätte tjock biologi bok  


Vi slutade typ vid 3  


Ha det bäst  

Av Jonna - 22 augusti 2011 17:37

Heej  


Då va första skol dan avklarad och jag fick mitt skåp  


Sen resten av dan va tråkig för vi bara satt i klassrummet och lyssna fast vi fick sluta efter lunch   


Ha det bäst  

Av Jonna - 21 augusti 2011 10:53

Heeeej  


Idag ska jag va med en kompis det ska bli väldigt roligt   


Imorron är det skola igen  


Det är inte så kul men men ........


Nu blir det ju nya klass kompisar   


Fast min väckar klocka ringer   


Det är inget jag längtar efter !


Men det blir säkert bra ändå  



Ha det bäst   

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards