pinkcupcake

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Jonna - 10 mars 2014 20:16

Imorse hade issa bakat massor av kakor till klassen och sånt kakmonster som jag är åt jag ganska mycket ;) vi har fått veta alla nationella prov så nu blir det mycket dom kommande månaderna! Men det går nog super bra! När jag kom hem bakade jag och pappa vanilj bullar som blev sååå goda :) min vårfest klänning hade kommit så jag åkte till mamma för att prova den, klänningen var super men ni får se bild senare ;) När jag hade provat klänningklänningen cyklade jag och sofia på en liten tur runt i stan, det var väldigt mysigt! Dock fryser mina tår nu så jag ska försöka få tillbaka värme..
hoppas ni har fått en bra start på veckan! :)

En liten bild från cykelturen <3

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards