pinkcupcake

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Jonna - 3 mars 2014 16:27

Hej! Idag har det varit en helt vanlig skoldag så inget intressant har hänt men det var kul att se alla efter lovet! När jag kom hem gick jag med issa på en promenad med hennes hund. Vi har gått i typ en timme och det var jätte härligt ute!

Söt han är! Ellerhur? Nu ska jag fixa med lite saker på rummet sen ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt!
Ha super bra!! :)

Av Jonna - 3 mars 2014 06:29

Hej! Nu är mitt sportlov slut och det är dax att göra sig klar för att åka till skolan :( jag har dock svårt att gå upp ur sängen, är alltför trött för detta! Sen när jag kommer hem ska jag inte göra någonting vilket känns väldigt skönt! Men nu måste jag gå upp och göra mig klar, ha såbra!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards