pinkcupcake

Alla inlägg under maj 2014

Av Jonna - 1 maj 2014 13:35

Hejsan hoppsan! Igår var det valborg fast de var en vanlig skoldag vilket dock inte var så super kul...men efter de så åkte jag och pop ut till Sundborn där sofia och issa väntade på oss :) vi bakade en kladdkaka som inte blev så kladdig :( sen kom amanda och vi börjar laga tacos men när vi nästan var klara då kom sanna så då kunde vi börja äta. Vi pratade och åt sen spelade vi sanning och konsekvens ganska länge ;)
vi låg och kollade på film sen vid typ 1 lät det som någon kom så jag fick typ hjärtattack ! Men det var bara sofias syster ;) vi somnade vi två sen var alla vakna vid nio :) nu är jag iallafall hemma och snart kommer min mormor och moster för att fira min mor :)

Vi satt också och spelade lite gitarr på kvällssidan :)
Hoppas ni har haft en bra valborg! :)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards