pinkcupcake

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Jonna - 18 maj 2014 18:50

Hejsan! Idag har det varit toppen väder:D jag och sofia åkte till roxnäsudde och tog med våra kameror ;) fick super fina bilder :)

Bilden är tagen av sofia ni kan se några mer bilder från dagens äventyr på hennes blogg meandmynikonn.blogg.se :) vi åkte till stan och köpte glass och åkte till parken där vi spelade mycket kort :)
Hoppas eran helg varit bra!

Av Jonna - 18 maj 2014 09:58

Hej igår åkte jag till min kusin för han hade fått ett barn :) bäbisen var super söt! När jag kom hem så åkte jag och sofia på en cykeltur i solen :)

De var äntligen varmt ute :)
Efter ett tag åkte vi hem till issa för att spela Kubb med hon och hennes syster, men de gick inte så bra för mig och sofia men men.. en dag ska vi klå dom! :)
Nu kollar jag på american idol och de är så kul! På eftermiddagen ska jag och sofia åka till en strand och ta massa bilder :)
Hoppas ni får en super söndag :)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards