pinkcupcake

Alla inlägg under januari 2014

Av Jonna - 11 januari 2014 10:30

Hej! Nu är de äntligen helg! Vad ska ni hitta på i helgen? Jag har ingen aning vad jag ska göra i helgen men jag ska väll fråga Jordan om vi kan va idag för hon kom nyss hem från USA så jag tänkte att vi kanske skulle kunna hitta på något men vi får väll se! Annars så ska jag plocka ner julgranen och gosa lite med rozzo ;)
Ni får ha en fortsatt trevlig helg!

Av Jonna - 9 januari 2014 17:31

Hej!? Nu är skolan igång och dom hära två dagarna som jag har gått så har jag varit väldigt trött och vi har startat nya saker i alla ämnen som imorgon så har vi presentation om hållbar utveckling som vi fick förbereda idag... Men de ska nog gå bra.. Hoppas jag! Sen ska vi gö en års krönika på so:n och jag måste hitta några bra nyheter som verkar intressanta!
Ha så bra!

Av Jonna - 7 januari 2014 11:14

Hej! Imorgon så börjar skolan och de ska faktiskt bli kul för jag saknar folket i klassen! Nu börjar den sista terminen med klassen och sista terminen i grundskolan...lite nervöst.
Snart ska vi börja söka in på gymnasiet och vi i klassen kommer gå åt olika håll, men de blir säkert bra vart vi än kommer! Dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, jag har mest kollat på How i met your mother och vänner. Så jag har bara vilat och idag har jag inga planer alls men vi får se vad jag hittat på ;)
Men jag ska iallafall gå och måla mina naglar nu så vi ses !

Av Jonna - 3 januari 2014 22:20

Hej! Jag och Sofia hade jätte kul igår! Vi kollade på serier och spelade Sims :) sen gick vi upp ganska tidigt för hon skulle följa med mig till sjukhuset för jag skulle ta bort gipset jag har haft på min tå, och när dom tog bort de så trodde jag de skulle se bra ut att alltså alla styng skulle vara borta men när dom tog bort de så var nästan alla styng borta men dom som är kvar går snart bort... Men min tå är äntligen rak och ser ut som en normal tå! Så jag ska kunna börja träna snart, och ha klackskor på mig :D
Ha så bra!

Av Jonna - 2 januari 2014 16:22

Hej!
Idag var jag äntligen och köpte en iPad mini och dom kostade 500kr mindre så jag köpte mig ett lila skal till den. Sen har min pappa hjälpt mig att sätta igång den så nu sitter jag och bloggar med den, jag älskar dem verkligen! Senare idag ska jag ta bussen till Sofia för jag ska sova över hos henne vilket ska bli jätte kul! Sen imorgon ska jag få ta av mitt gips på min tå, jag längtar så efter att ha ett helt par skor på mig för i en månad har jag haft en vanlig sko och en sko som jag fick från sjukhuset för mitt gips ska få plats!
Ha så bra!

Av Jonna - 1 januari 2014 16:21

Gott nytt år! Nu har vi kommit till 2014 och de innebär nytt år, nya möjligheter och nya äventyr! Igår gjorde jag inte så mycket har mest umgåtts med familjen :) idag har jag inte gjort något jag har bara kollat på film! I måndags var jag och sofia på kupolen och kollade på mellandags rean hittade inte så mycket dock.. men imorgon så ska jag åka och kolla om de finns kvar någon ipad mini :D
ha så bra!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards