pinkcupcake

Alla inlägg under januari 2014

Av Jonna - 21 januari 2014 16:18

Hej! Idag har jag gjort mitt gymnasie val och de blev humanistiska programmet, när vår syo har kommit in till vår klass och har pratat om att så fort man har valt så undrar man om man har valt rätt.. Men precis när jag sökte till gymnasiet och lite efter så kändes allt jätte bra men nu... Börjar tankarna komma!
Men jag ska försöka att tänka att jag inte ska byta för innerst inne tror jag att de jag har valt blir superbra! Men för att tänka på annat så har jag och Sofia bakat hjärt formade bröd på hemkunskapen, dom blev väldigt goda! Sen på elevens-val hade jag hemkunskap igen fast vi gjorde ingenting vi röstade om vad vi skulle göra denna sista termin. Så vi fick sluta väldigt tidigt men då gick jag med Sofia hem till henne för att äta en macken och prata lite.
Hoppas att ni har haft en bra dag!

Av Jonna - 20 januari 2014 16:45

Hej! Nu börjar en ny vecka med nya äventyr! Min dag i skolan har varit väldigt seg.. Men den var inte så jätte lång vilket var väldigt skönt! När skolan var slut var jag och fixade lite saker på stan :) men nu är jag äntligen hemma och har de varmt och mysigt!
Hoppas att ni hade en bra måndag!

Av Jonna - 18 januari 2014 15:36

Hejsan! Idag skulle jag ha sovit över hos Jordan men de blev tyvärr inget... Så nu får jag lov att hitta på något annat! Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska försöka hitta någon att åka och bada med :)
Hoppas att ni hittar på något kul i helgen och har de mysigt!
Ha så bra<3

Av Jonna - 17 januari 2014 15:46

Hej! Nu börjar helgen vilket är väääldigt skönt! Vi ska få sluta tidigare varje fredag nu vilket är bra för man är alltid så trött på fredags eftermiddagarna. Idag ska jag bara ta de lugnt, ska inte göra så mycket nu men tror att jag ska gå och fortsätta med min årskrönika!
Ni får ha en bra helg!

Av Jonna - 16 januari 2014 16:36

Hej allihopa! Idag har varit en riktigt kort dag, vi fick sluta vid 2 ;) fast de var inte så ledigt för man fick lov att sätta sig med so:n ett bra tag för att leta info till min årskrönika. De gick ganska bra att hitta information till vissa men de var några som va svåra...
När vi slutade gick jag,issa och Elin hem en snabbis till Sofia medan vi väntade på bussen. Jag och issa ska dit imorgon bitti innan skolan :)
Ha så bra! <3

Av Jonna - 15 januari 2014 17:45

Hej! Idag har varit en jobbig dag i skolan men när jag slutade så hade Sofia kommit hem så vi va en stund och jag fick en jättefin ring av henne! Idag så måste jag läsa igenom engelskan en gång... Sen ska jag bara ta de lugnt är så otroligt trött! Så jag ska ta och fixa med lite saker sen ska jag gå och se på tv litegrann :)
Hoppas att ni har en bra vecka!

Av Jonna - 14 januari 2014 21:47

Hej! Skolan var väldigt seg idag, var mest bara trött hela dagen sen åkte vi till min mammas kompis och åt mat. De blev tacos på älgkött de var annorlunda men gott! Imorgon så är de kort dag och Sofia kommer äntligen hem från Canarie öarna så vi ska hitta på något när hon kommer hem, saknar henne så! Nu ska jag gå och fortsätta se på sitcom tisdag så länge jag orkar. Jag är sååå trött men ha en fortsatt bra kväll! <3

Av Jonna - 13 januari 2014 15:22

Hej! Nu har en ny vecka börjat och idag har vart ganska kort för jag slutade halv 3! Helt underbart! Jag ska snart ta och läsa lite engelska. I veckan händer inte så mycket, jag ska försöka åka och bada någon dag och i helgen ska jag kanske sova över hos Jordan och se på massa filmer och prata ;) nu ska jag gå och läsa engelskan så jag kan hitta på något roligare sen :)
Ha så bra!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards