pinkcupcake

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Jonna - 13 november 2013 14:32

Hej!
Som rubriken säger så har jag fått en ny mobilD en svart samsung galaxy s4 mini!
Hitils så verkar den väldigt bra:) idag så har de vart en jobbig dag i skolan förutom första timmarna för då såg vi på swing kids det är en väldigt bra film som utspelar sig under andra världskriget, det är en sorglig film men när dom dansar swing dans så vill man bara prova göra sånt! Sen så skulle vi skriva prov i en timme i so,bild och musik fast när vi hade gjort fösta timmen blev det lunch och sen var de bara att gå till aulan och göra en timme till prov då skulle man göra klart fast man fick sitta kvar en timme efter de så man fick gå som senast halv 3 :) men jag kände mig klar efter bara en timme efter lunch så att skriva hela provet tog för mig 2 timmar :O och de blev totalt 9 hela sidor! ;o men nu får jag hoppas att lärarna tycker de var bra :)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards