pinkcupcake

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Jonna - 4 november 2013 16:35

Hej! En väldigt deprimerande sak som hänt är att min mobil är trasig   Man blir ju alldeles ledsen! 

Men men jag ska kanske åka dit jag köpte den snart och fråga vad jag ska göra.. Men iallafall så var de dags att gå tillbaks till skolan efter ett skönt höstlov! Gjorde inte så mycket för vi satt och pyssla med decorationer medans vår lärare hade högläsning   

Så nu hoppas jag på att min syster kommer hem så jag kan få ta age of emipre skivan (världens roligaste spel!)

Jag hade tänkt att ta hem spanskan för att plugga lite ord men när jag kom hem och tittade i väskan... så låg de en spanksa bok där? NEJ! Det är just vid såna här tillfällen man önskar att man kunde teleportera saker!

Nu ska jag överföra bilder från min dator till ett USB-minne så min pappa kan formatera den för den mår inte alls bra men den lever nog lite till hoppas jag på....


Hoppas att ni har haft en mycke bättre dag än vad jag har haft! <3

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards