pinkcupcake

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Jonna - 13 oktober 2013 16:48

Hej Jag har tyvär inte kunnat bloggat på ett tag för jag var och praoa på en bondgård (bilder kommer sen) jag var med issa och sofia vi hade jätte bra! vi gave djurden mat och städade hos dom. Det fanns får och kor sen så fanns de också ankor men dom vart tagna av räven... 

vi va där mer än en vecka, jag kom hem igår så nu är jag jätte trött, för imorgon då ringer klockan och de är dags att åka till skolan... 

Men en tråkig sak som hände att jag var allergisk mot hö när jag va liten men har inte känt något på ett tag men när jag va där så kliade mina ögon,näsa och hals och så klart hade jag ingen medecin mot de så jag fick gå så några dagar. men efter ett tag så fick jag en nässpray mot de så det känndes bättre! 

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vem i serien Vänner (Friends) är den bästa skodespelaren??? ;)
 Jennifer Aniston ( Rachel Green)
 Courteney Cox ( Monicka Geller)
 Lisa Kudrow ( Phoebe Buffay )
 Matt LeBlanc ( Joey Tribbiani )
 Matthew Perry ( Chandler Bing )
 David Schwimmer ( Ross Geller )

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards